Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Threaded View
-
01-02-07, 11:25 #10
Hei Shanita
Mange av symptomene dine kan komme av lavt stoffskifte. Jeg synes at det er ille at amn må gå så lenge hypo før man allernådigst får begynne på lavexin, i tyskland har mange lab satt ned øvre grense på TSH til 2,5.
Det med brystene er også typisk for hypo. Prolaktin er ofte forhøyet og går ned ved medisinering.
Vonde ribbein kan forekomme, jeg får generelt vondt i ribbeina (costochondritis på engelsk) ved hypo. Kan også være lavt vitamin D.
Du har blitt sjekket for cøliaki? 10%av hypo-pasientene skal ha cøliaki, og alle er ikke funnet ennå . Og irritabel-tarm-pasientene blir ofte bra på glutenfri diett...
Ellers er det mange som har bra erfaring på The specific carbohydrate diet , som er det motsatte av hva sykehusavdelingen setter deg på. De propper en med pasta og ris osv. mens man unngår alt korn på denne dietten. Enzymene på tarmtottene er bare på tuppene, og når tarmen er skadd, modnes aldri disse enzymene og man har det best uten disse karbohydratene....(pasientenes erfaringer)...og alt med melk kan også være problamatisk pga enzymmangel.
hilsen
nora
Lignende tråder
-
Kan jeg ha hatt el har lavt stoffskifte selv om det ikke synes godt på prøvene?
Av Aina i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 27Siste melding: 07-10-10, 21:15 -
Lavt stoffskifte. Sikker diagnose?
Av Maxern i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 16-11-08, 14:33 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat
Bokmerker