Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
06-10-10, 15:21 #5
Sv: Lav t4, Erfa eller Levaxin? + Candidabeh. Balder
Hei Rosin

Så flott at det går bedre
Jeg ville økt Erfa umiddelbart. 125 mg synes jeg høres ut som lav dose, men jeg er jo ikke lege. FT4 er i allefall lav. Ta det litt rolig mens du øker FT4, kroppen er litt ute av modus nå vet du
Jeg fikk muskelspenninger, muskelstivhet og angst av å på nytt forsøke Levaxin. men det er jo ikke likt for alle, noen tåler Levaxin bra. Jeg bruker 125+60+30 mg Erfa. Det virker som om det er den beste dosen jeg har havnet på. Kreftene varer ut dagen. Jeg orker mer enn før. Jeg føler meg mer frisk enn syk, før var det motsatt!
Det er jo viktig å finne ut hvilken dose du har det best på, hvor FT4 ligger når du har det virkelig bra. Levaxin eller ikke må du finne ut av selv. Noen fungerer jo aller best på den miksen.
Candida kan jeg ikke svare deg på. Men jeg tok noen tester som viste at jeg hadde noen bakterier i avføring. Gikk på to antibiotikakurer. Og om var disse to kurene, eller alt det andre jeg gjorde som gjør at jeg er så bra nå, det vet jeg jo ikke.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Graves sykdom. Overgang fra Levaxin til Erfa Thyroid
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 47Siste melding: 21-07-10, 21:50 -
Armour eller levaxin, eller begge deler?
Av trude.lutt i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 12-11-07, 19:37 -
Levaxin eller Armour
Av Bille i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 04-09-07, 13:34 -
Amour eller levaxin?
Av siri i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 8Siste melding: 06-09-06, 20:07 -
Levaxin eller Armour ?
Av Laila i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 18-05-06, 14:04

Svar med sitat
Bokmerker