Hei : )
Ble veldig glad når jeg fant dette forumet. Jeg er en jente på 17 år, som for ca en måned siden fikk diagnosen Lavt stoffskifte. Da var TSH på 51 og jeg hadde over 1300 antistoffer. Begynte på medisiner for et par uker siden 50 mg Levaxin. Har ikke merket noen forskjell hittil, noe som sikkert er forståelig. Men det jeg lurte på er om dere har noen erfaringer om virketid til meg? Er helt utslitt døgnet rundt, når jeg ikke er på skolen kan du som regel finne meg sovende i sengen. Dette begynner å bli et ganske stort problem i forhold til å følge med i timer og slikt, og er redd for at dette skal gå veldig ut over karakterene mine... Det har kommet til et punkt hvor jeg har gitt opp å prøve å konsentrere meg i timene, og heller jobbe med å late som om jeg følger med, så lærerne ikke skal ta meg for en av de som ikke gidder å jobbe. For jeg prøver virkelig, det er bare det at jeg ikke klarer det, regner med at dere forstår. Har hatt problemer med å være utslitt lenge, og har alltid fått høre at det er fordi jeg er tenåring. I det siste har jeg også følt meg veldig nedstemt. Håper dere har noen erfaringer å dele