Hvilke symptomer har du da cathrin? Jeg har gått i 1 og 1/2 år nå på Levaxin, og syntes medisinen begynte å hjelpe etter ca 1 år. Da tenker jeg på det som var verst for MEG. VEKTEN! Jeg har aldri hatt denne trettheten - bare giddaløs. Da tok jeg blodprøver hver måned i førsten - så ser jeg at jeg har tatt hver 3. mnd den siste tiden.

Oppfølging? Lite. Måtte finne ut av doseøkning selv. Har bedt om utallige prøver, og har fått tatt noen. Føler det er mye mer jeg bør testes for, men har gitt opp. Da tenker jeg på alle tips jeg har lest på forumet. Synes at jeg bør få målt hormonnivåer f.eks - i og med at jeg har kommet i overgangsalder samtidig med denne hypo`en. Binyrebarken ligger også i bakhodet (les kris sin link).

Nei - jeg kan vel si at legen ikke gjør noe. Jeg har foreslått endokrinolog, men det var heller ikke nødvendig. Så jeg har nok begynt å gi blaffen, men har mange rare symptomer.

Synes nå allikevel du må gi medisinen en sjanse litt lenger da. Mange melder om bedring etter lengre tid enn 1 år. Som sagt så snudde "noe" etter ca 1 år hos meg. Har faktisk hørt noen i i foreningen her på stedet si at 1 år er INGENTING!

Flere vil tipse deg etter hvert. Tror mange tar påskeferie fra PC. Så vent litt du.