Viser søkeresultater 11 til 20 av 20
Tråd: Lavt stoffskifte?
-
11-08-10, 09:55 #11
Sv: Lavt stoffstifte?
Det er dyrt - og det er urettferdig at de som må ha dette istedenfor Levaxin er nødt til å betale - når andre med samme sykdom får det gratis.
Prisen varierer også endel. Bokser med 500stk i er billigst. Det kan være lurt å starte med 60mg - 1200,- men når denne nærmer seg halv bør en nok kjøpe 125mg - 1600,-
Fordi man bruker mindre i oppstartfasen, vil en klare seg med dette et par år.
Hvor mye man vil trenge vet man jo ikke, men en kan grovt regne med en sånn boks med 500/125mg.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
11-08-10, 17:13 #12
-
11-08-10, 17:59 #13
jo - i teorien.
Jeg fikk avslag på den søknaden - og anket - og anket - og anket........
Etter 2år med anking og brevskriving til diverse trygdekontorer rundt om i hele landet, kom saken opp i trygderetten - blankt avslått.
Og ja - brevskriving - mail er ikke oppfunnet enda.
Og det er liksom høyesterett innen for trygdevesenet.
Jeg kunne jo gått vidre med saken sivilrettslig......
Nå sier ikke jeg dette for at du skal miste motet - da ville jeg jo gått systemet ærend - og det ønsker jeg ihvertfall ikke.
Stå på - jo flere jo bedre.
Alle sammen ?
Det står i loven at hvis man ikke kan bruke den medisinen som er på blårevlista, skal man få den på samme vikår.
I min sak ble jeg bare overkjørt med hvorfor jeg ikke kunne det. Blodprøvene var jo fine......• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
11-08-10, 18:14 #14
-
11-08-10, 18:39 #15
Sv: Lavt stoffskifte?
Ja, det var helt uvesentlig.
Og "sakkyndige" var faglig utdatert og hang vel i et horn på veggen kan jeg tenke.
Det var ikke hverken morsomt eller særlig oppbyggelig. Jeg var helt alene om dette og var i ferd med å komme meg opp av grøfta.
Men jeg hjelper gjerne til hvis du eller andre vil gå på dem.
Noe kan jo ha skjedd siden 2003-5.
Saken ligger forøvrig til gjennomsyn her på forum et sted - gjorde iallfall det.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
11-08-10, 18:44 #16
Jeg skal helt klart søke. Må bare få kreket meg litt over kanten først. Jeg er ganske god på lover og regler, bruker mye sånt på jobb. Hvis jeg kan klare å henvise til slikt, kan jeg kanskje få noe i gjennom. Det kan brukes til fordel for alle som bruker Erfa...gjelder det for en gjelder det for oss alle
Vil veldig gjerne se din søknad. Det kan jeg dra stor nytte av
-
11-08-10, 21:00 #17
Jepp - og de er jo klar over det.
En vunnet sak for en vil skape presendens for oss alle.
Så de bruker alle midler for å slippe unna, men hvorfor ?
Dette blir ikke pålangtnær så dyrt som mye annet.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
12-08-10, 00:48 #18
Høres jo flott ut Moniqe,
så hvis du bare finner en erstatning for de kunstige søtsakene så burde det meste bli bra når det gjelder mat ihvertfall.
Og N\Finn og Blondie,
jeg skal jammen søke jeg også, kansje noen av oss har flaks.Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
-
12-08-10, 10:15 #19
Det er fint om du gjør Pebels - alle andre også.
Før eller siden må noen begynne å tenke vel......• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
12-08-10, 11:34 #20
Ja, jeg er på dag 5 uten noe søtt som helst nå. Merker suget innimellom, men går helt fint
Faktisk er formen strålende nå! Kvitt de j*vla humørsvingningene jeg har hatt den siste tida og er GLAD
Sovet godt de siste to netterne har jeg og. Bra man har slike oppturer iblant...setter så stor pris på det da de kommer og man vet å nyte livet
Får krysse fingrene for at det holder seg slik en stund 
Ønsker alle sammen en fantastisk dag
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46
Svar med sitat
Jeg blir ekte nordnorsk ufin i språket når jeg hører slik. Så hvordan du hadde det på levaxin var altså uvesentlig skjønner jeg...

Bokmerker