Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
02-10-05, 13:08 #8baremei Gjest
Er du helt sikker på at du ikke bare trenger et lite tilskudd av T4?
Det gjorde en forskjell for meg, nå tar jeg 50mcg Levaxin og 2 1/2 grain Armour.
I tillegg tar det TID, lang, lang tid. Det vet du, men du begynte vel med Armour etter meg? Og se hvor lang tid det har tatt, jeg er fremdeles ikke i full jobb. Nå er det vel akkurat 2 år siden jeg begynte på Armour. Det første halve året rett til himmels med fantastisk form, deretter krasjlanding og så sakte bedring som går sin gang.
Noe som også hjalp systemet litt var noen runder hos biopat, med massive vitamintilskudd tilpasset mitt behov, heksemiksturer, litt fotsoneterapi og noen nåler i øret, litt endring av kostholdet (det varte ikke lenge, men... vi spiser nå ganske greit til hverdags). Det ble langt å kjøre og dyrt, så jeg droppet ut, men det hadde noe for seg.
Jeg sluttet med vitaminene flere ganger, det blir for mye for meg, men hver gang sank formen og hver gang jeg startet igjen steg den etter et par uker. *inn å finne frem alle krukkene*
Lignende tråder
-
Stive muskler er vanlig hos stoffskiftepasienter
Av Damen i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 12Siste melding: 09-05-10, 18:01 -
Stive ledd, skjelving, lavt stoffskifte??
Av Zena i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 7Siste melding: 11-01-08, 13:33 -
Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-08-07, 15:35 -
Doseøkning med stive binyrer
Av Hansen i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 03-10-05, 14:21 -
Har dere stive ledd og nakke?
Av gjest i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 29-06-05, 22:45

Svar med sitat

Bokmerker