Viser søkeresultater 1 til 10 av 98
Threaded View
-
07-07-10, 09:07 #7
Sv: Ny og treng litt råd. Legen min meinar eg er overdosert.
Først vil jeg jo bare si at jeg kom heller ikke imål ved å følge legens anvisning. Og hvem har ansvaret for din helse ? Jo, det er deg det - legen har det iallfall ikke.
FT4: 23 (9,2-22) mange må ha det så høyt for å fungere.
T4: 104 (58-161) Forstår ikke hvorfor denne måles - har ingen relevans til dosen din. Målingen brukes i sjeldne tilfeller for å se hvor mye kjertlen produserer.
T3: 2.0 (1.3-2.6) Samme her. Hvis man vil vurdere effekten av Liothyronin må det måles fT3 og rev.T3 i samme måling. DU - er likevel selv den beste indikator på rett medisinering.
TSH: 0.01 (0.40-4.50) Dette er nok årsaken til at den gode doktor er bekymret. Legen vet ikke forskjell på å tolke prøver som er levert av mennesker som tar stoffskiftehormoner - og de som ikke gjør det.
Hadde du ikke tatt stoffskiftehormoner var denne prøven alarmerende.
Når du tar stoffskiftehormoner : glem hele prøven.
Jeg mener man når mye lengere med selvmedisinering.
Forutsetningen at man leser seg opp og går inn i et selvstudium av seg selv.
Og du er da på god vei
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Legen min sier jeg er overdosert
Av Siven i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 58Siste melding: 17-03-10, 18:09 -
Treng tips om bra fastlege i Oslo...
Av Delisa i forumet Hos legenSvar: 1Siste melding: 02-11-09, 12:41 -
Overdosert?
Av Pusen i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 11-06-09, 21:32 -
Legen mener jeg er overdosert, jeg er uenig...
Av Vimseliten i forumet BlodprøverSvar: 26Siste melding: 18-03-09, 14:31 -
Overdosert?
Av Toto i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 09-07-08, 11:29

Svar med sitat
Bokmerker