Hm det skulle på en måte ikke forundre meg om jeg er undermedisinert. Det VAR en periode jeg følte meg "normal". Hmm var vel når jeg var 12-13 det, så det begynner å bli noen år siden. Da gikk jeg vel på 50 mg levaxin om dagen. nå går jeg på det dobbelte, siden stoffskiftet ble enda lavere.

har forsåvidt ikke tatt prøver på en liten stund nå, fordi jeg byttet fastlege etter nyttår. Han skal ha journalen min nå, etter at jeg ringte til det gamle legesentret, men jeg tror neppe han ser gjennom den og har oversikt over prøvene

Har bestilt legetime på Fredag og skal da forlange nye stoffskifteprøver, og høre om å ta div andre prøver også *flinke meg* Hvilke prøver bør jeg spørre om å ta i tillegg til stoffskifteprøven? Er det noe som er "normalt" å få problemer med når man fra før av har hypothyreose?

Nei jeg leter nok ikke etter et konkret svar på hvordan fremtiden blir - det kan ingen gi meg uansett. Det er vel mer tanker og refleksjoner. Jeg har så mange drømmer - og ja de kommer nok til å forandre seg. Det er nok ikke bare et yrke som er viktig - jeg vil ha barn, et ok hus litt ute på landet, jeg vil prøve å bygge et forhold med foreldrene mine igjen.. Jeg trenger kanskje ikke et bestemt yrke for å være lykkelig - og det er å være lykkelig som betyr mest for meg . Men akkurat nå så er jeg ikke dèt heller. Ikke hele tiden hvertfal. Det er bare små øyeblikk, vanligvis når jeg er med samboeren min. Ellers så må jeg bare bruke energien min på å fortsette å leve, - prøve å få LITT ut av dagene, om ikke maksimalt ut av hvert lille minutt. Det er så store forskjeller på å være i live, og å LEVE! Jeg er 17 år og har ikke energi nok til å se en film og prate sammen med venninner

Merker også at familien til samboeren min har null forståelse for at jeg ikke er i skikkelig arbeid eller under utdannelse. Hm å si at jeg "merker" det er vel feil ord - jeg VET det, for de har sagt det rett ut. At jeg ikke kommer til å bli noe. At jeg bare syter og klager.

Forresten: Berit, hvilken lege i oslo er det snakk om? Vi er ofte på østlandet, og tenker å flytte dit om et år eller to, og da blir vi bare boende et par timer utenfor oslo