Viser søkeresultater 1 til 10 av 36
Threaded View
-
16-05-10, 09:25 #4
Sv: Får medisin mot binyretretthet, men lurer en masse likevel :)
Hei Flower

Som Finn skriver kan aldosteron ha innvirkning på hvor mye urin du produserer. Men jeg har ikke akkurat erfaring med at det blir bedre ved inntak av binyrehormoner. Men det kan likevel være din erfaring. Hodepine er jo også noe som kommer med lav aldosteron.
Dette skriver du i posten din:
Legen min mener kanskje grunnen til all hjertebanken min kan komme av binyretretthet selvom prøvene av binyrene mine viser veldig gode svar og jeg, i følge dem egentlig ikke trenger medisiner..
Jeg lurer på om det jeg har uthevet også er din mening, eller om det hører med til det siste: «ifølge dem egentlig ikke trenger medisiner...» (Altså at du bare gjengir legenes mening.)
For det er jo ingen tvil om at du har binyreproblemer Flower:
Morgen (Kl.08:00) : 18,5
Middag (Kl.12:00) : 19,3
Ettermiddag (Kl.18:00) : 3,1
Kveld (Kl.23:00) : 5,1
Jeg har ikke den erfaringen at jeg trenger så mye mindre stoffskiftemedisin når jeg får binyrestøtte. Men en annen ting er at den medisinen jeg tar kanskje virker bedre.
Lykke til Flower, les deg opp på binyrer, det er mitt råd til deg
Lignende tråder
-
Erfaring med akupunktur?
Av smgj i forumet Alternativ behandlingSvar: 4Siste melding: 13-04-13, 22:58 -
Cortef og DHEA fra i dag....
Av BeritM i forumet HydrocortisonSvar: 16Siste melding: 05-08-10, 10:46 -
Min erfaring med lavkarbodiett
Av NoraH i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 12Siste melding: 11-12-09, 01:19 -
Min erfaring med operasjon
Av Juliemor i forumet Operasjon for Hashimoto'sSvar: 1Siste melding: 21-11-06, 11:03 -
Når på dagen dere tar levaxin ?
Av ung mor i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 13Siste melding: 06-04-05, 22:21

Svar med sitat

Bokmerker