Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
13-05-10, 18:42 #5
Sv: Hva er dette?
Takk for svar alle sammen!
Jeg skal ta nye prøver om 4 uker, så da får vi se hva som skjer videre.... Det er ikke halsvondt men en følelse at at kjertelen har blitt større og trykker på når jeg svelger ol. Har hatt dette før, men da bare i et par dager om gangen. Tidligere har jeg stort sett hatt symptomer på for lite Levaxin, og har da hatt mange forskjellige problemer, som at hjernen har sluttet å fungere
Nå er det i grunn "bare" halsen og at jeg fryser en del. Er så og si alltid kald på hendene, spesielt den høyre.
Stresset får jeg bare holde ut en stund til, men jeg regner med at det kanskje blir litt bedre etter sommeren.... Tåler stress ganske godt foreløpig, men jeg har problemer med å "skru av" når jeg kommer hjem.... Tror nok bare det er slik jeg er skrudd sammen!
Jeg skal lese litt om binyrer og TRAS, så kan jeg kanskje "plage" legen min enda mer
Han har faktisk samme sykdom selv, men har ikke forstått at den kan arte seg ulikt for andre og at TSH verdien min ikke trenger være slik som hans....
Synnøve
Ble "hypo" på slutten av svangerskap nr. 2!
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat

Bokmerker