Viser søkeresultater 1 til 10 av 28

Hybrid View

Medlem siden
    Dec 2008
    Meldinger
    77

Standard Sv: Greit at TSH er null/lavere enn null?

Hei

Formen blir bedre og bedre. Hodet er på plass igjen. Energien er tilbake. Og jeg kan bli sint uten å føle meg som en geleklump etterpå. Nyser ikke lenger av melk og ser ut som meg selv igjen. Og var nylig på reise med hektisk program i flere dager uten å bli sliten i det hele tatt.

Har vært helt stiv i hele kroppen, men blir mykere og mykere. Fortsatt sitter det noe greier i nakken og noen fingre dovner om natta. Merker av og til et snev av den gamle gruff-følelsen, smerten bak brystbeinet og til venstre i tykktarmområdet. Men det mye svakere og det skjer ikke så ofte. Tror at fordøyelsessystemet ennå ikke er helt på plass, men det kommer seg.

Har oppdaget at det for meg er uhyre viktig å huske å spise dosen min hver dag. hvis ikke kommer den gamle følelsen raskt tilbake. Ifølge min lege er de fleste uten symptomer etter fire måneder, når de har fått justert seg til riktig dose. Jeg håper han har rett.

V

Medlem siden
    Apr 2010
    Sted
    østlandet
    Alder
    51
    Meldinger
    800

Så utrolig flott å høre Vår. Håper det samme vil skje med meg også om en stund. Akkurat nå unngår jeg så godt jeg kan seminarer og festkvelder. Kan holde ut for dagen/kvelden men da må jeg betale godt for det dagen etterpå. Skal ha dine erfaringer i mente når jeg synes det går trått. Takk for svar forresten:-)

Medlem siden
    Dec 2008
    Meldinger
    77

Lykke til Berit, det som er så kjipt med denne sykdommen er at alt tar så lang tid. Men så lenge det er håp i enden av tunnelen er alt bra. Det finnes mange sykdommer som bare går motsatt vei. Det må være mye verre.

V

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    2,767

Sitat Opprinnelig skrevet av Vår Vis post
    Har vært helt stiv i hele kroppen, men blir mykere og mykere. Fortsatt sitter det noe greier i nakken og noen fingre dovner om natta. Merker av og til et snev av den gamle gruff-følelsen, smerten bak brystbeinet og til venstre i tykktarmområdet. Men det mye svakere og det skjer ikke så ofte. Tror at fordøyelsessystemet ennå ikke er helt på plass, men det kommer seg.

Har oppdaget at det for meg er uhyre viktig å huske å spise dosen min hver dag. hvis ikke kommer den gamle følelsen raskt tilbake. Ifølge min lege er de fleste uten symptomer etter fire måneder, når de har fått justert seg til riktig dose. Jeg håper han har rett.

V
    hei. Jeg er ny i gamet men bet meg merke i det du skrev om tingling i fingrene. Hos meg har det vært langfinger, og så har ofte ringfinger og lillefinger dovnet. Det du skriver gir meg håp.

Kan jeg spørre hvilken medisin du er på? Jeg har startet på 50microg levaxin for kun noen dager siden. Her leser jeg jo at den ikke fungerer så godt for mange, men jeg lever enn så lenge i håpet iallfall. ;)
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Lignende tråder

1. Lavere forbrenning ved lavt stoffskifte?
    Av lady90 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 6
    Siste melding: 15-03-09, 21:41
  2. Økning av levaxin -gir lavere t3
    Av munch i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 12
    Siste melding: 17-01-08, 20:26
  3. Lavere blodtryk og puls
    Av gitteh i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløb
    Svar: 5
    Siste melding: 07-02-07, 19:22

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine