Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
07-02-10, 14:30 #6
Sv: Kosthold, kosttilskudd og påvirkning av stoffskifte
Hvad har du brug for at vide, Moxa? Som du ikke finder her?

Lillepus anbefaler Pjevs en bog i tråden Præsentation - langt om længe
Det er et rigtigt godt råd, sammen med at cutte HELT sødestofferne og mælk, undtagen evt. gammeldags syrnede mælkevarer, uhomogeniserede.Vil også anbefale deg å følge den danske boken "Kjernesunn familie" men selvsagt utelate all bruk av soya da det kan forverre hormonelle sykdommer. Men de anbefaler å kutte ut melk, sukker og gluten samt spise en del fett, Mange stoffskiftesyke blir bedre på en slik diett.
Men Moxa, altså... du kan ikke regne med at effekten af din omlægning eksploderer i kaskader før der er gået nogle måneder. Man kan ikke forvente, at hvad der kumulerede i årevis, skulle kunne ryddes op i på ganske få uger eller måneder. Mindst 6 måneder bør du give det, før du fortsætter... For det gør du, er jeg sikker på. Du vil ikke kunne andet, når du opdager hvordan det er at kunne trives en smule mere end før. Man giver det ikke fra sig igen, kan jeg hilse og sige.
At du har det ad helvede til nu, berører på at dine "skidt-depoterne" frigives nu for udskillelse... fra kroppen. Og det ikke kan undgå, midlertidigt at "forværre" hvad der har plaget dig hidtil. Faktisk ville jeg være mere bekymret, hvis der ikke kom nogen reaktion på din omlægning.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Linker til vitenskaplige artikler om lavt stoffskifte og kosthold
Av Ingvild i forumet Helbred og kostholdSvar: 2Siste melding: 18-01-10, 22:39 -
Stoffskifte og vitaminer, mineraler og kosthold
Av Pusen i forumet Helbred og kostholdSvar: 33Siste melding: 21-03-09, 20:54 -
Om stoffskifte, irritabel tarm og kosthold
Av baremei i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 0Siste melding: 02-06-06, 22:47

Svar med sitat
Bokmerker