Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
07-02-10, 14:26 #5
Sv: Kosthold, kosttilskudd og påvirkning av stoffskifte
Hmm.. nå har jeg lest litt men jeg blir ikke så mye klokere..
Jeg holder meg nå helt unna soya, frukt, brød/korn, pasta, ris, grønnsaker under bakken, sukker og begrenser melk og søtstoff.
Når det gjelder kål, samt blomkål og brokkoli så koker jeg dette skikkelig før jeg spiser det. Har lest at om man spiser dette rått, så påvirker det stoffskiftet..
Er allergisk mot valnøtter og spiser veldig sjeldent mandler..
Vi har også kjøpt inn renseanlegg (osmose sak) så jeg drikker helt rent vann uten fluor, og jeg har også byttet ut tannkremen med fluorfri.. Hehe.. jeg har vært litt paranoid som dere skikkert skjønner. Men jeg har vært i dårlig form i så mange år, at jeg er nærmest desperat etter å leve etter normalt liv. Så jeg har virkelig prøvd å følge gode råd til punkt og prikke for en bedre hverdag..
Blir ikke helt klok av dette.. Legen mente at blodet mitt hadde en dårlig sammensetning... Klarer ikke å ta opp jern og både jern og ferritin svinger og synker på tross av at jeg tar jerntilskudd og c-vitaminer... han trodde dette hadde en sammenheng med stoffskiftet, og han var litt spent på å se utviklingen hos meg..
Føler meg som en forsøkskanin
Lignende tråder
-
Linker til vitenskaplige artikler om lavt stoffskifte og kosthold
Av Ingvild i forumet Helbred og kostholdSvar: 2Siste melding: 18-01-10, 22:39 -
Stoffskifte og vitaminer, mineraler og kosthold
Av Pusen i forumet Helbred og kostholdSvar: 33Siste melding: 21-03-09, 20:54 -
Om stoffskifte, irritabel tarm og kosthold
Av baremei i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 0Siste melding: 02-06-06, 22:47

Svar med sitat
Bokmerker