Viser søkeresultater 1 til 10 av 35
Threaded View
-
27-01-10, 18:33 #5
Sv: Lavt stoffskifte og dødelighet
Lillepus, jeg har også vært så dårlig at jeg ønsket meg døden. Likevel.... Det blir for meg ikke riktig å kalle sykdommen for dødelig, så lenge det finnes medisin. Problemet er at de fleste leger ikke kan nok om sykdommen. Det er DER det ligger for pokker! Vi blir gjentatte ganger utsatt for feilbehandling. Det er dette vi må ta tak i og endre. Sikker på at mange av oss kunne hatt et mye bedre liv med tidlig diagnose og riktig behandling fra begynnelsen. Men dødelig? Min nabo hadde en kone som fikk kreft. Hun døde kort tid etter. Etterlot seg to barn... Den sykdommen kan med rette kalles dødelig.
Skal vi ikke være litt glade for at vi lever, tross alt? Det er da håp? Med den rette behandling har vi vel like stor sjanse som alle andre å bli gamle? Har ikke hørt noe annet.
Helt enig! Vi får håpe for fremtiden at stoffskiftepasienter får det bedre.og slik at vi faktisk lever mens vi er i live.Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat

Bokmerker