Takk for oppmintringer og gode råd dere!
Er litt mere håpefull nå i hvertfall.

Ruth; ja,jeg har vært lite her siste tiden desverre....
men har liksom ikke hatt så mye nytt å skrive for det skjer ikke stort desverre. Stort sett har det gått ganske bra, men dette stoffskiftet mitt ser det ikke ut til at de får noen kontroll på. Enten er det veldig lavt eller alltfor høyt.
Samboern min sliter veldig meg trøtt het, han er alltid grusomt trøtt og det er veldig slitsomt for han. Men håper jo såklart på at det er noe som kan bli bedre snart.

Lillepus88: Vi sitter i samme båt ser det ut til - la oss håpe at dette er vårt år!! Og at vi får oss fine jobber snart
Har fått forespørsler på telefon-salg jobber men det stresset der orker jeg bare ikke. Jeg er veldig pliktoppfyllende og jobbe er veldig viktig for meg, så det blir altfor mye press på meg i en sånn jobb. Jeg har jobbet sånn før og det førte til utbrenthet og over 1 års sykemelding...
Lykke til til deg! Det er jo akuratt som du sier - dette med lån etc. Jeg er heldig som kjøpte et hus mens jeg hadde fast jobb sist, men det er et lite hus og jeg og samboern har veldig lyst til å enten bygge på eller kjøpe et større hus sammen men siden vi begge er vikarer så har vi ikke sjans...