Er ikke kult å stå med lua i handa,
Tenk om noen økonomisk fornuftige mennesker hadde skjønt vår hverdag,
da hadde dem ihvertfall funnet ut at det er mest økonomisk å la oss få riktig medisinering i samråd med legen og ikke etter nærmest en trassen slåsskamp.

De ville også funnet ut at et mindre rigid system som var trygt og skjønte hva vi trengte ville også forårsake masse mindre sykefravær og sykemelding fordi vi ble utsatt for mindre negativt stress.

Da kunne dem kansje få litt bedre uttelling og erfaring med IA også.

Når det gjelder Thon og politikere så lever dem i sin egen boble,
kan knapt regnes som en del av befolkningen,
Thon har glemt at det var en helt annen verden før når han etablerte seg, ikke den samme type stress og forventningspress som det er nå, samt at nå har han jo også for lengst glemt hvordag det var å måtte legge kabal med regningene i håp om at den går opp.

Politikere glemmer også fort, samt at dem stiller i særklasse,
skulle likt å se at det skjedde at Gerd Liv Valla,Kjell Magne eller disse andre som har gått på en smell må igjennom samme mølla på Nav som andre vanlige mennesker som mange går i uker og måneder uten å få pengene dem har rett til.