Viser søkeresultater 1 til 10 av 104
Threaded View
-
01-04-08, 22:19 #11
Hei hei alle som har svart. Tusen takk:-)
Jeg smiler litt for meg selv her jeg sitter, for jeg har vært innom og lest svarene flere ganger, men jeg har rett og slett ikke hatt tiltak å skrive noe. Så nå har jeg tatt meg selv i nakken. Regner med det er flere her som er tiltaksløse i perioder, he he:-)
Jeg har studert bilder av meg selv de siste årene, og har funnet ut at øyenforandringene begynte da sønnen min var ca 8 mnd. Altså har jeg gått med det lenger enn jeg først trodde. Det var først nå før påske at det ene øyet ble tydelig mer stirrende enn det andre. Jeg er visst ikke så nøye på å studere meg selv i speilet (orker jo knapt å stelle meg - det er kun et nødvendig onde!!)
Håper virkelig at prøvene jeg skal ta på torsdag viser noe. Jeg skal til legen 8:45, og ettersom jeg har forstått her inne er det bra å ta prøver om morgenen??? Skal også få de andre prøvesvarene med referanserammer, så blir jeg utrolig glad om noen her inne kan kommentere de. Spennende.
Ha en fiiiin kveld!!
Lignende tråder
-
Dere som har dårlig erfaring med Levaxin
Av camomilla i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 39Siste melding: 20-10-09, 17:50 -
Fikk utskrift av prøvesvarene, men...
Av Maggien i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 05-10-08, 20:07 -
En gladmelding: Jeg fikk Levaxin på bakgrunn av høy TPO :-)
Av Marina73 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 22Siste melding: 15-05-08, 17:54 -
Fikk brain fog i dag...
Av Ida i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 11Siste melding: 04-06-06, 11:25

Svar med sitat
Bokmerker