Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Threaded View
-
28-05-09, 11:47 #1
Jeg har fra den dagen hun ble født mast om at hun kan ha den samme sykdommen som meg
Hei!
Jeg er også ny her, du får tilgi meg om jeg gjør noe feil. Min datter er nå 10,5 år og er 124 cm.høy og veier 22 kg. hun var 3,7 kg. ved fødsel, har siden det vokst svært lite. Men hun er frisk og ellers helt normal.
Jeg har hypothyreose, fikk diagnosen da jeg var 22 år. Da hadde jeg hanglet meg gjennom ungdomstia, kald,slapp,deprimert,liten av vekst, aldri helt i form. Alle mine 7 søsken er mye høyere enn meg, også mine foreldre.
Jeg har fra den dagen marte ble født mast om at hun kan ha den samme sykdommen som meg, gang på gang! Men jeg fikk beskjed om at marte var frisk, bare liten av vekst.
Nå, endelig etter 10,5 år har legene funnet ut at jeg her rett. hun har hypoth. Nå har hun startet med levaksin, 25mg/37,5mg. Skal øke dosen gradvis.
Effekten er storartet, han spiser 2-3 ganger mer enn før, sover veldig mye, er strålende opplagt og har fått eplekinn og vakkert hår.
Så nå håper jeg det ikke er for sent til at hun oppnår en normal voksenhøyde.
Dette var en kort utgave av min og martes historie, og jeg håper om vi kan hjelpe hverandre med våre erfaringer. hilsen Pia.Sist endret av Admin; 06-09-09 kl 15:15 Begrunnelse: Kopieret fra Præsentationer
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Født hypo. Stoffskifteplager i flere år, spesielt fra graviditet i 07.
Av Linni i forumet Hos legenSvar: 37Siste melding: 07-10-10, 18:34 -
Jeg ble født med hypothyreose
Av Maia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 72Siste melding: 20-11-08, 11:17 -
Født med Hypotyreose. Lav dose? Er Levaxin en bra medisin?
Av egfins i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 17Siste melding: 26-02-08, 18:19 -
Høy og lav på samme tid
Av Ada i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 50Siste melding: 26-04-07, 10:59 -
Jenta mi ble født med forhøyet verdier...
Av Krapylet i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 4Siste melding: 13-08-06, 23:05

Svar med sitat
Bokmerker