Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Hybrid View
-
26-04-09, 23:48 #1
Sv: Adrenal Fatigue: The 21st Century Stress Syndrome
He, he... good for you Thomas.
Men havde det været omvendt og fra omslaget tittede frem et silhouet af en superlækker bodybuilder, havde jeg (i hvert fald) ikke regnet med, at denne (given) bog var noget for mig.... Så det er ikke helt uvigtigt, hvordan omslaget ser ud - netop fordi det er omslaget (indpakning), der bestemmer, hvilken målgruppe fænger på det. Det er grunden til at jeg er knotten. Jeg er knotten fordi omslaget vildleder om indholdet og fordi teksten på omslaget afviger fra Wilsons egen intro.
Hvad angår sproget - jo, originalsproget er altid bedst, men en god oversættelse er altid næstbedst, da mange stofskiftesyge i forvejen slider med "tågehjerne" og koncentrationen, der jo ikke fremmer sammenhængene når man læser på fremmedt sprog. Jeg kender mange ellers sprogkyndige mennesker, der først kom rigtig i gang med at lære om stofskifte efter at de har fået fat i oversættelser til deres eget modersmål...
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Angst/stress. Får nå og da hjertebank.
Av Bille i forumet AngstSvar: 13Siste melding: 11-12-11, 21:06 -
E-bok: Adrenal Fatigue and Cortisol
Av Anisa i forumet BiblioteketSvar: 0Siste melding: 13-02-09, 11:52 -
Adrenal-Thyroid Connection - binyretræthed
Av ninus i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 20-02-08, 20:38

Svar med sitat
Bokmerker