Hei Carro

jeg begynte på Armour i begynnelsen av mars. Har Hashimotos, operert bort halve kjertelen, om resten av den virker vet jeg ikke. Jeg merker litt hjertebank etter jeg har tatt Armour, men det er ikke mye! Jeg har hatt angst tidligere, så dette er bare blåbær!

Og det gir seg ganske raskt, i løpet av en halv time eller noe sånt virker det som om hjertebanken forsvinner. jeg deler dosen i to, mest på morgenen. det går jo an å dele dosen i både to, tre og fire. Ved mange doser vil jo en eventuell hjertebank bli temmelig liten. Jeg tror nesten jeg får mer hjertebank av en dobbel kaffe latte enn Armour.

Og det er jo til å overleve!

Ellers så har det skjedd mye med meg på denne perioden siden 6-7 mars da jeg startet på Armour. Jeg har overskudd på kvelden! Jeg kan ikke huske hvor mange år siden jeg hadde det! Og jeg føler meg våken når jeg våkner om morgenen. Tidligere hadde jeg en slags hangover som lå som et teppe til langt ut på formiddagen. Følte meg ikke utvilt selv om jeg sov hele natta.

Og jeg er jo varm! Passe varm. varme hender, varme føtter. Ikke småfrossen.
Jeg er vedlig glad for at jeg startet med Armour. kanskje hadde det fungert like bra med syntetisk T3, jeg vet ikke.