Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Tråd: Ferdigoperert
Threaded View
-
23-03-09, 15:28 #3
Sv: Ferdigoperert
Arret kan heale og blive meget pænere, hvis det smørres et par gange hver dag med Perikonolie (Hypericum perforatum) (alias Johannesolie).
Det er bare vigtigt, at man finder det produkt, der er ublandet med andre olier. Perikonolie er presset af perikon-plantens frø og er meget stærkt helende for sår, skræmmer, kirurgiske snit, og ikke mindst også for forskellige overfladiske forbrændinger, hvor den kan endda forhindre dannelsen af vabler og få smerten til at forsvinde hurtigere.
Meget vigtigt at huske er, at de steder på kroppen, som er smurt med perikonolie - er meget lyssensitive og skal derfor tildækkes når man skal ud i dagslyset og solen.
Jeg har selv brugt perikonolie direkte på operations-arret jeg fik efter et keisersnit og to år senere også på operations-arret på halsen. Begge gange helede mine ar hurtigere og blev super-pæne.
Senere har jeg brugt perikonolie til alle barneskræmmer og ved forbrænding eller skoldning. Altid med stor succes. Jeg har kun brugt perikonolie udvortes. Men jeg ved, at perikonplanten bruges også som en naturlig "lykkepille".
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat
Bokmerker