Steike, det var en stor neddosering!! På "en omgang" gikk du ned hele 275 mikrogram. Forandringen ble vel gjort i en eneste neddosering, tenker jeg? - Slik at du gikk plutselig ned til 100 mikrogram pr dag? Uff og atter uff. Alt for raskt. Nei, den der går ikke Jeg god for. Det hadde nok ikke fastlegen min, eller spesialisten min heller.

Når du nå, mest sannsynlig (det er opp til deg og legen din.. mest deg, egentlig. hehe!) går tilbake til din forrige dose, som så ut til å fungere, tross i legens frykt for lav TSH (å fydda! lav TSH!!! *skrik* hehe!) - Sørg for å gå opp saktere enn du gikk ned. Sånn, hvis du vil gjøre det etter boken! Basert på tidligere dose, blodprøvesvar og erfaring, kunne du nok feks. ha startet med 125 mikrogram hver dag, som tilsvarer en doseøkning på 175 mkg daglig. Noe som er 75 mikrogram for mye. Men, som sagt, basert på tidligere resultater. Evt. kjør på med 125 mikrogram 4 dager i uken, da dette blir 100 mikrograms økning pr uke, som igjen er det maksimale min spesialist tillater, i minimum 4 uker (som er det minimale min spesialst tillater før økning) evt. vente i 6 til 8 uker før ny økning.