Viser søkeresultater 1 til 5 av 5

Threaded View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard "Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")

"Vores stjålne fremtid eller DEN HORMONELLE FORURENINGSFARE" er titlen på en bog jeg fiskede op af bogbunken i ....... et supermarked . Det føltes på mere end en måde "blasfemisk", at man har budt bøgerne som en hvilken som helst anden "vare". Det er ikke denne oplevelse af en bog, jeg voksede op med - så det blev lidt hårdt og jeg følte det, som om jeg burde købe dem alle, blot for at redde alle disse bind fra en skæbne værre end døden.... Fornuften greb dog ind og jeg nøjedes med een tredive stykker læseværdige bøger.

Da jeg så kom hjem, gik jeg ombord i "Vores stjålne fremtid" og samtidigt gik jeg på Nettet, som jeg plejer når jeg får en interessant titel mellem hænderne.

Jeg søgte og søgte..... men der var intet at finde om hverken bogen eller forfatterne på den danske del af Internettet. Ingen omtale, ingen interesse-hjemmesider.... intet...

På den engelsktalende del af Internettet derimod var der masser at finde, når jeg søgte på bogens originaltitel "Our Stolen Future".... meget mystisk.... hvorfor ved man så meget ude i verden og så lidt her hos os, hvor man endda finder en, af verden anerkendte som epokegørende bog - i en rodet bunke i Dansk Supermarked??
    Sist endret av Anisa; 07-03-09 kl 08:36
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. Stofskiftesyge bør stærkt advares mod Fluor og andre "Halogener"
    Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluor
    Svar: 26
    Siste melding: 10-03-09, 15:37
  2. "konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
    Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)
    Svar: 2
    Siste melding: 02-03-09, 17:11
  3. Jeg blir ikke bedre, tror jeg må forsøke "Armour"
    Av Stina i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 16
    Siste melding: 30-05-07, 13:16

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg