Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
12-07-05, 11:27 #6
Argh, da er jeg igang igjen. Nå er det skikkelig vond hals som gjør at jeg nesten ikke klarer å svelge og muligens en liten bihulebetennelse på gang... Igår etter jobb gikk jeg rett og la meg - under ett pledd + en dundyne... Mannen min trodde jeg hadde gått helt av hengslene i varmen..
Har lest litt igjennom informasjonstråden til Kris og fikk vel noen aha opplevelser.
Jeg vet at s kortisolet mitt har blitt målt for noen måneder siden og det var absolutt ikke innenfor referanseområdene, hverken på morningen eller kvelden. Antagelig så ble det ikke sett så veldig på, fordi jeg er med i ett studie som relaterer til ulcerøs kolitt og stress. Skal jaggu ringe Rikshospitalet og få oversendt de siste prøvesvarene mine...
Har forsøkt å få en tidligere time på Balderklinikken, men det er helt håpløst akkurat nå, "alle" er på ferie og de som er har mer enn nok å gjøre som det er...
Nå er jeg så ufattelig drittlei av å være konstant dårlig eller ha vondt at jeg bare sitter og sipper (synes jo ufattelig synd på meg selv om dagen da...)
Det går over så fort jeg føler meg litt bedre, for jeg er i utgangspunktet veldig positiv
Lignende tråder
-
Øker dosen, men akutt sengeliggende likevel?
Av MB i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 27Siste melding: 16-11-06, 10:11

Svar med sitat
Bokmerker