Viser søkeresultater 1 til 10 av 52
Threaded View
-
29-04-05, 08:34 #8
Diverse spørsmål
Hei
Vanlig lege og spesiallist sier til meg at en blir helt fin når man begynner på levaxin. I denne spalten leser jeg at det ikke er riktig. Dere som svarer er dere fagfolk eller rett og slett som meg med lavt stoffskifte?
Jeg har ennå i perioder en følelse av å være tjukk i halsen eller at jeg "kjenner" noe i halsen. Nesten som en begynnede forkjølelse. Har også endel sitring i kroppen. (kanskje mest eter trening.) Kroppen tåler trening, men det er som musklene strammer seg etterpå.
Legen sier jeg ikke vil merke at jeg går opp en halv tablett levaxin i uken. Men blir det verre før det blir bedre.? Dette er mange spørsmål men jeg vet så lite.
Og jeg har lagt på meg. Er det levaxinen og finnes det alternativ til levaxin ? som hjelper?
Ellers er det flott at denne siden finnes
Lignende tråder
-
Har man sikkert Hashimotos hvis man har så mye antistoffer?
Av Hansen i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 12Siste melding: 02-06-09, 16:33 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Doseøkning etter fødselen? (Og noen andre spm.)
Av Ruth i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 3Siste melding: 19-08-07, 10:18 -
Hvordan er selve fødselen med hypo?
Av liten i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 7Siste melding: 15-11-06, 20:57

Svar med sitat

Bokmerker