Viser søkeresultater 1 til 10 av 73
Tråd: forventninger til Armour
-
20-04-05, 14:36 #1
Armour og litt forskjellig
Nå har jeg lest en del om Armour...og jaggu skal jeg ta en diskusjon med legen min :twisted: .hvor mye koster dette??og tar jeg da vanlige blodprøver hos legen min etter dette???og vet legen min hvilken dose jeg da skal begynne på??..(om jeg klarer og huske hva jeg snakker om da)
men om han sier at verdiene mine er ok så tror jeg ikke han er intressert i og grave noe dypere i det...
nåe jeg leser andres opplevelser hos legene sine..forstår jeg at faktisk min lege vet ennå mindre...det skremmer meg litt...jeg tar blodprøve ca hver 2.mnd og legen sier at det ser greit ut...at jeg mener jeg har symptomer og legger på meg i en skremmende fart sier han ikke noe på...
Har også litt problemer at ikke folk forstår hvorfor jeg sover mye,hvorfor jeg glemmer ting og hvorfor jeg har brainfog.....derfor tvinger jeg meg selv til og gjøre mer en jeg orker...noe som resulterer til at jeg blir dobbelt så "gåen"etterpå....har konstant dårlig samvittighet....for alt egentlig...de forstår ikke riktig hvordan jeg har det...
har bestilt denne boken til min mor og far for at de skal få litt mer innblikk...
og en siste liten ting...er det mange av dere som blir bedre etter balderklinikken??hvor mange behandlinger vil man regne for bedring.....
puh...da får jge slenge meg på soffan...skal på hundekurs i kveld...da er det bare og ta med seg penn og papir for og huske litt
-
20-04-05, 16:45 #2
Hei alba
Det høres jo ut som du kan være av dem som kan ha nytte av Armour.
Det koster en snau 500-lapp for 100 stk 2Grain (120mG). Til å begynne med trenger du bare 1/2 pr.dag. Dette stiger og når du når vedlikehodsdosen må du regner med 1-2 pr.dag.
Regn med at legen ikke aner noe om dette. Hen er ikke i besittelse av papirer hvor det står noe om det heller. (De har jo internett, men bruker de det ?)
Derfor er det veldig lurt å lese seg skikkelig opp på dette selv.
Du får "google" i vei så godt du kan og lime inn intressante sites i favorittene.
Min erfaring med Armour etter ett snaut år, er veldig mye bedre enn de 16 jeg hadde på Levaxin.
Legen vil ta de samme blodprøvene uansett hva du bruker. For legen er det ikke noe forskjell, men tokingen av prøvesvarne er litt forskjellig. Det veit ikke legen, så hen får pænnikk når TSH nærmer seg null. Det er ikke noe å bry seg om. Slik skal det være.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
20-04-05, 17:53 #3Gjest
Hei!
Vitus - apotekene tar 404,- for Armour 120 mg 100 stk., så nok en gang vinner de "priskrigen" ser det ut som
Merete
-
20-04-05, 18:16 #4
Hei Alba
Jeg går selv på Balder - og har fått/får god hjelp der. Hvor mange besøk man trenger er vel vanskelig å si. Kommer an på hva man trenger hjelp til og hvor fort man finner en løsning. Dette er nok individuelt for hver enkelt person.
Jeg har fått hjelp ang stoffskifte - holder på med å finne rette dose Armour. Holder på med diett, og tar masse tilskudd da jeg har lave verdier av endel stoffer i kroppen. En del tilskudd har jeg sluttet med etter hvert som prøveresultatene har vært fine.
For min del skjer ting veeeeldig sakte - men jeg har stor tro på at det blir bedre og bedre
-
02-05-05, 10:49 #5
Armour
I dag var jeg hos legen min...tårene kom i strie strømmer når jeg kom inn på kontoret hans...
Jeg har vært så lei av og leve som en "zombie"...trøtt på og ha dårlig samvittighet for ting jeg ikke orker i hjemmet og dårlig samvittighet ovenfor min kjære samboer...huff
hadde forberedt en skikkelig tale for legen min at jeg ville prøve Armour,men vet at mange har hatt det vanskelig i håp om og få prøve dette...så jeg gruet meg skikkelig faktisk...huff...
prøvde og si at dette livet i "Tåken"orker jeg ikke mer..jeg er nødt til og få noen annen hjelp...og fortalte han at jeg ville på alle undersøkelser som går ann...så nevnte jeg FORSIKTIG armour
JADDA DET KAN VI PRØVE VETTU sa han....oi oi oi jeg ble så glad....¨å nå skal han søke om dette for meg...
han synes det var litt rart han også at jeg hadde lagt på meg 10 kg,så han skjønte vel at jeg trengte annen medisinering enn levaxin.
-
02-05-05, 20:19 #6
-
03-05-05, 07:57 #7
:P Lykke til, håper det er det som skal til for at du får det bedre! :P
-
05-05-05, 12:26 #8
Hvor lang tid vil det ta før legen får svar på om jeg får armour eller at jeg får den???
-
05-05-05, 18:52 #9
Jeg husker ikke nøyaktig, men det gikk ganske fort. En uke eller så. Det tok like lang tid å få dem på Apoteket, men jeg gikk til Jernbaneapoteket i Oslo og fikk det på direkten.
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
08-05-05, 16:56 #10
forventninger til Armour
nå går jeg bare og venter på at armourèn min skal entre Holmestrand apotek...jeg gleder meg veldig til og begynne på disse...jeg har så store forventninger
noen som kan si litt om hva som evnt kan vente meg?
thanks
Svar med sitat
Bokmerker