Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Tråd: Lege i oslo!
Threaded View
-
26-09-05, 18:30 #3
Hei.
På bakgrunn av egne erfaringer ville jeg IKKE anbefale Oftebro. Var hos ham to ganger i vinter og det var totalt mislykket for min del. Han er meget omstridt. Har brutt med legeforeningen, det alene er ikke grunn nok til å holde seg unna ham for vi vet jo hva de står for, men jeg følte ikke at jeg fikk hjelp. For det første kostet det 2000,- for hver konsultasjon på kun 25 min. I tillegg fikk jeg veldig lite informasjon. Han kjørte sitt løp og lot meg fylle ut skjema på skjema.
Jeg mistenker han for å profitere på at vi som har stoffskifteproblemer ikke får hjelp andre steder og sannsynligvis er han i gang med datainnsamling til sin egen studie på denne pasientgruppen. Jeg fikk vite at jeg skulle få behandling (Liothyrenin) men at denne ikke kunne begynne før jeg hadde deltatt på et kurs om stoffskiftesykdommer, over 2 dager, kurset ble kun arrangert i Farsund (jeg bor i Bærum) og ville kostet 3000,-. Han sa ingenting om at jeg hadde svake binyrer (2. konsultasjon, etter at jeg hadde tatt en haug med blodprøver) og med det jeg vet nå ville binyrene mine kollapset fullstendig uten at jeg samtidig hadde fått behandling for dette.
Han var uhøflig og fullstendig uten evne kommunikasjon på et normalt plan. Jeg var så sint da jeg gikk derfra siste gangen at jeg glødet. Jeg kastet vekk 4000,- på ham.
Etter dette har jeg forhørt meg litt rundt om og det stemmer godt overens med mitt inntrykk av han. Men, også at det er mange som går til ham og som er fornøyde - jeg har ennå til gode å høre det direkte. Ville bare dele dette med dere.

Svar med sitat
Bokmerker