Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
07-10-08, 22:30 #10
Re: Dagbok
Har du prøvd " Melantonin". Du får det på registreringsfritak hos legen. De pleier iallfall gi ut til en tre ukers kur. Skal tas en time før en vil legge seg, og det kunne kanskje hjelpe deg med å snu døgnet. Når du har den døgnrytma, ville det overraske om ikke kortisolproduksjonen din er speilvendt. Nå tror jeg du kun fikk bare en spyttprøve på "Balder". blodprøven viser BUNDET kortisol, og urinen hele døgnet. Jeg kjenner ikke godt nok til dem der inne, men de går ikke etter enten "Addison" eller "Cushing" de og da??
I ditt tilfelle ville JEG prøvd med hydrikortisonkrem noen FÃ… uker, for å se og kjenne om du merker noen forskjell overhodet!
Da smører du bare på 1-2 cm på et område(varier på armene etc.). Dette gjør du hver 4.time. Etter et par uker burde du merke ett eller annet. Bare et forslag.
Jeg er nemlig IKKE trygg på de vurderingene de gjør her til lands. Men nå har ikke jeg et udelt positivt møte med norsk helsevesen, så er nok ikke objektiv.Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Svar med sitat
Bokmerker