Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
05-10-08, 11:24 #4
Bruker
- Medlem siden
- Oct 2008
- Meldinger
- 7
Re: Helt ny på forumet
Tusen takk for svar, begge to !Fint å høre at jeg ikke er 'unormal' (det kan man jo noen ganger begynne å tro ...)
"Er du i Danmark, siden du tar Eltroxin, samt at legen nekter for at noen kan ha det dårlig med normale blodprøver?"
Ja, jeg er i Danmark nå (radiojod'en fikk jeg dog på Ullevål). Nekter og nekter ... legen blir litt flakkende i blikket når jeg spør, men fastholder synspunktet. Dette er en almennpraktiserende lege som har vist seg å være veldig bra og fornuftig i andre sammenhenger. Samme tilbakemelding har jeg også fått fra diverse spesialister her i landet. Det er ikke fordi jeg er overdrevet autoritetstro, men jeg har vel hatt en slags formodning om at de fleste leger vet hva de snakker om, siden de har sett mange andre paisenter. Derfor har jeg inntil nå godtatt tilbakemeldingen og søkt andre forklaringer på mine plager.
Det er vel ikke sånn at jeg ikke får lov til å se blodprøveresultatene, men jeg får dem ikke automatisk. Tror jeg vil ta til meg de gode råd herfra og be om utskrift av journalen og researche mer. Og jeg vil helt klart satse på å lære meg alt jeg kan om sykdommen så legens synspunkter kan utfordres
Igjen, takk for svar, jeg setter stor pris på det !
rknFor å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Psykisk sygdom eller hypothyreose?
Av 78lykke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 61Siste melding: 17-09-09, 22:24 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
flere spørsmål ang høyt stoffskifte.
Av cjhealing i forumet Høyt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 07-02-08, 00:48 -
Hvor høyt er høyt?
Av pandalakris i forumet Høyt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 10-01-08, 20:30 -
Flere opererte?
Av Hege i forumet OperasjonssalenSvar: 7Siste melding: 09-04-05, 14:47

Svar med sitat
Bokmerker