Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
08-08-08, 08:26 #9
Noe som umiddelbart faller meg inn, er at de som har skrevet pakningsvedlegget ikke har prøvet medisinen selv..........
Jeg synes også de mangler helt basale kunnskaper.
Søvnproblemer hører til komplexet, det er helt sikkert.
Det er likevel så mange årsaker at det blir komplisert å finne SIN årsak.
Jeg har ofte tenkt at når man har gått lenge med lavt stoffskifte, og sovet mye, så er man over-uthvilt når man får sine etterlengtede stoffskiftehormoner.
Derav følger at mam ikke får sove når man vil og skal.
Den løsningen er nok for banal til å komme på seddelen.
I en fase hvor kroppen får tilgang til stoffskiftehormoner kan mange merkelige ting skje. Noen ganger kan det også oppstå symptomer man ikke liker, eller man kan bli syk.
Jeg tror ikke jeg var syk en eneste gang på mange år før jeg fikk diagnosen. Flott - men ikke normalt.
Og når man starter opp sitt "skrøpelige" og normaliteten kommer sigende kan den være påtrengende og lite logisk.
Men det var bare noen tidlige tanker - andre kan jo oppleve det anderledes. Normalitetsbegrepet er heldigvis vidt og omfavnende.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 89Siste melding: 06-11-11, 22:27 -
For lavt stofskifte??
Av søløve i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 10-12-10, 14:16 -
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01 -
Altid lavt b12 ved lavt stofskifte?
Av gitteh i forumet B-vitaminerSvar: 6Siste melding: 16-02-07, 23:56

Svar med sitat

Bokmerker