Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
08-06-08, 19:15 #5baremei Gjest
Du får ikke svar fortere selv om du spør hvert kvarter. Folk svarer når de kan. Jeg har slettet de to siste, like innleggene.
Hvis du er sånn i tvil har du ikke fått god nok informasjon fra legene, og bør be om en time på forhånd for å få svar på spørsmålene dine.
I min verden er "alt" bedre enn å gå med konstant og varierende drittal tilstand, så hvis radioaktivt jod ikke er et alternativ du har blitt presentert for ville i hvert fall jeg valgt operasjon.
Jeg hadde knuter i kjertelen som med nuket med jod, men har operasjon i båkhånd om knutene skulle gjenoppstå.
Skal du fjerne hele eller halve kjertelen? Med halv kjertel kan du utmerket godt leve uten noen tilskudd, jeg har en mann som gjør det, og har stabile, fine blodprøver hvert år.
Med hele kjertelen må du ta levaxin resten av live, og i de fleste tilfeller går det helt fint. Skulle det ikke gjøre det har du igrunnen byttet en tilstand med en annen, om den er bedre eller verre er umulig for oss å svare på (selv om jeg personlig tror at lavt er lettere å behandle enn høyt som svinger, som ditt, jeg har hatt begge selv).
Det finnes Liothryonin og Armour som alternativer hvis levaxin ikke virker optimalt.
Men ring sykehuset der du skal opereres og be om en time, bare si det som det er, at du er veldig i tvil og har mange spørsmål. De pleier å ta hensyn til det.

Svar med sitat
Bokmerker