Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Tråd: Blod fra bihulene
Threaded View
-
12-04-08, 18:18 #6
Bruker
- Medlem siden
- Dec 2007
- Sted
- Troms
- Meldinger
- 18
Hei anitab!
Etter min mening skal du ikke se bort ifra at denne nesetettheten er et nytt symptom på stoffskifteproblemet ditt. At dette symptomet ble utløst av den kraftige luftveisinfeksjonen som du har hatt.
Jeg har de siste 2 år vært plaget av kronisk nesetetthet, som en følge av en akutt bihulebetennelse jeg hadde i januar-06. Bl.a. har jeg også blod iblandet grønt sekret fra nesen, og slik er det hver morgen. Før jul denne vinteren (etter en plagsom periode med tette bihuler og et kjempe-trykk i hodet) gikk jeg til legen og fikk diagnosen allergisk rhinitt. Dette var også før jeg fikk konstatert lavt stoffskifte, og jeg har tidligere ikke sett bihule-plagene mine i sammenheng med stoffskiftet. Men nå gjør jeg det, etter å ha lest denne artikkelen som n'finn trakk frem i en annen tråd på forumet for de som har lavt stoffskifte. Legger den ved, for dette kan være interessant lesing for deg også.
http://www.astrazeneca.no/sykdommer/all ... onell.html
Hilsen vekten02.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Svar med sitat
Bokmerker