Kom til å tenke på et par snodige ting hos legen...

Han sa han kunne se at jeg brukte Nasonex og Nasal Fluitide (eller noe slikt), og jeg sa at ingen av disse virket noe særlig. Han mente at de ikke pleide å gjøre det hvis ikke det var allergi som forårsaket problemene. Stemmer vel overens med denne linken som n'Finn? la ut for ei stund siden:
http://www.astrazeneca.no/sykdommer/all ... onell.html

Og så kikket han meg i halsen. Skulle si "iiiiiiiii", men fikk ikke til med instrumentene i munnen, ble mere "eeeeeeee". Uansett, så tror jeg at han sa at jeg hadde fine stemmebånd. Men på et tidspunkt kom ham med et skriv som han var veldig nøye med at jeg fikk med meg. Var henne og la på veska mi... Kikket ikke på dette før i går kveld. Og det er "Stemmehygieniske råd". Hva skal jeg med det da? Har masse "rart" i halsen, men det nevnte jeg ikke for ham. Kom pga nesa/bihulene. Bortsett fra at når han på et tidspunkt leste noe fra journalen og sa at de ikke hadde funnet noe å bemerke i halsen, så sa jeg at det ikke stemte, for jeg har hostet og klødd noe forferdelig i halsen i alle år, og en gang jeg hadde det, forklarte jeg for legen at klødde som besatt i halsen. Legen kikket den gang og fant at jeg hadde fullt av vabler der, og at jeg var allergisk for selve forkjølelsesbakterien. Luftveisallergi, sa han. Jeg lurer mer og mer på hvor mye av det legene selv sier at de får ned i journalen.

Men hvorfor gir han meg disse "Stemmehygieniske råd" hvis han synes halsen min er bra?