Ja, det var en god ide, Anne Ma Det hadde jeg nok ikke kommet på selv - i alle fall ikke i løpet av denne uka. Og nå har jeg jo også tatt Armour noen måneder, merker ingenting til det heller - og nå er jeg på 2 Grain og har vært det ei stund.

Men henvendelse fra spesialist til spesialist? Nei, det er nok legen min som har henvist meg... Men du tenker kanskje på om endokrinologen kan henvise meg til nevrolog? Hm... hvor mange har vi på Sørlandet? Joda, det må vel være flere enn en... For han som er spesialist på søvnproblemer og jeg tidligere har vært til, ble jo sinna når jeg spurte ham og kalte ME for en tullesykdom. Så jeg vet ikke engang om jeg tør å nevne ME for endo'en. Kanskje på vei ut, eller noe? ;)

Og hvis nå ikke dette fører fram, så MÃ… jeg utredes for ME, men hvor søren skal jeg henvende meg? Tenker oftere og oftere på noe pasient-klage eller et eller annet nå, kan ikke gå sånn lenger...

Men - ikke ta sorgene på forskudd! Nå blir det nok ei ordning ;)

Lurer bare på hvor mye binyrene rekker å synke ned til samme dårlige nivå på ei lita uke uten stimulanser. Og så ser jeg Nora i et referat også nevner dette med adrenalin (noen andre har nevnt det før), tror nok jeg kan ha (evt har hatt) problemer her også.