Viser søkeresultater 11 til 17 av 17
-
07-09-07, 12:43 #11baremei Gjest
Jeg synes heller ikke du trenger å slette, men rakk ikke å svare på akkurat det akkurat da.
Hvis du har det enda må du gjerne legge det inn igjen - vi tåler å se ting flere ganger, jeg ville bare gjøre deg oppmerksom på at det finnes mye her fra før, og at det kan være lurt å orientere seg litt i begynnelsen.
-
07-09-07, 22:31 #12
Kjære Baremei
Jeg kom til å lese dette, og synes kanskje det var litt skarpt i tonen, spesielt overfor en som er ganske ny (vet at du ikke mener det noe vondt, men, men, du vet - ikke lett å være syk, ny, forsøke å bidra med noe positivt og så blir det ikke mottatt helt 100% osv...)
Våre hjerner, i alle fall min, fungerer slett ikke lengre, så det er ikke så lett å ha oversikt over alt som finnes. Og jeg vet heller ikke om f.eks. pakningsvedlegget ligger under egnet kategori og med egnet overskrift. Hvor burde det egentlig ligge forresten? Jeg søkte på pakningsvedlegg og pakningsvedlegget og fikk opp alt for mange treff. Men akkurat nå, før posting, så kom jeg til å tenke på Armours pakningsvedlegg, og da fant jeg det faktisk: http://www.xlpluss.no/thyroforum/viewto ... ngsvedleggViolet, hvis du roter litt rundt i forumet vil du se at pakningsvedlegget i utrmerket oversatt form av 'nFinn allerede finnes. Sammen med en del av informasjonen du kommer med.
Det er hyggelig at du vil bidra, men vennligst gjør deg litt kjent med hva som finnes fra før.
Men jeg ville bare si, at det er ikke så lett altså, og sikkert spesielt ikke å være ny.... Håper du forstår hva jeg mener."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
07-09-07, 23:12 #13baremei Gjest
I så fall: unnskyld!
Opprinnelig skrevet av Stina
Og nei, det var ikke sånn ment. Skarp hvis man leser det jeg faktisk sier, eller hvis man leser mellom linjene? For mellom mine linjer står det aldri noenting - blankt, tomt, øde...
Og er jeg sarkastisk ligger det tjukt uttapå linjene. Ikke til å overse, selv uten sarkasmedetektor.
-
08-09-07, 01:25 #14
Nei - det gjør det aldeles ikke! Jeg har vært på forumet i snart 3 år, og har lært deg å kjenne som et varmt og medfølende menneske. Ellers hadde du ikke giddet være her....antar jeg? Så jeg vil hårdnakket hevde at mellom dine linjer leser man noe.....jeg gjør det iallefall.....
Opprinnelig skrevet av baremei
Jeg tror vi trenger tid til å lære hverandre å kjenne. Gamle og nye. Derfor håper jeg at Violet gir seg selv og oss en sjanse til å bli kjent med hverandre...• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
08-09-07, 10:36 #15
Man skal ikke lese mellom injene - det kan komme et tog

Jeg har også lært baremei å kjenne gjennom hennes engasjemang for oss alle her og som en god moderator som ikke griper inn i materien unødig.
Vi er nå engang en gjeng rotehuer som det ikke går an å få orden på - men veldg snille rotehuer da, og ganske greie å ha kontakt med.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
08-09-07, 11:10 #16baremei Gjest
*blush*
-
08-09-07, 19:10 #17
Nei, Baremei, jeg vet at det ikke var vondt ment ;)
Ja, jeg håper også at Violet gir oss og seg selv en sjanse til..."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Syntetisk/vegetar-alternativ til Armour
Av Stina i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 11Siste melding: 08-03-12, 05:18 -
Naturmedisiner? Alternativ behandling?
Av Zena i forumet Alternativ behandlingSvar: 2Siste melding: 24-11-07, 14:10 -
Alternativ behandling ved hyperthyreose?
Av hanne i forumet Høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 08-08-05, 18:18 -
Alternativ behandling
Av Hilma i forumet Alternativ behandlingSvar: 1Siste melding: 17-04-05, 18:22
Svar med sitat
Bokmerker