Hei n`Finn

Godt spørsmål, men mener selv jeg har en god grunn til å prøve Lio. Jeg har brukt Levaxin siden våren 2004, og T3 har aldri vært over 30%. Den har stort sett ligget under 20%. Jeg er enig i at man ikke skal stirre seg blind på blodprøver, men fordi denne har vært veldig lav hele tiden ønsker jeg å se om jeg føler meg bedre ved å få denne opp.

Hvis jeg ser bort fra det som skjedde i januar (da jeg fikk overdosesymptomer av Levaxin), er det disse tingene jeg ikke synes Levaxin har rettet opp på den tiden jeg har brukt den: jeg har for dårlig hukommelse og konsentrasjon, pluss at stemningsleiet mitt ligger alt for lavt (noen kaller det depresjon :( ).

Jeg fikk et lite glimt av lys med en gang jeg prøvde Lio, da jeg klarte å forstå en kompleks setning fordi jeg husket begynnelsen av den da jeg nådde slutten (ikke verst).
Når det gjelder stemningsleiet er jeg nødt til å finne en løsning fordi jeg ikke under noen omstendighet kommer til å ta lykkepiller eller hva det heter for det. Jeg vet at dette er en følge av stoffskifteproblemene, og da skal problemet plasseres der det hører hjemme. (Jeg holder nemlig på å eksplodere når jeg hører at folk blir satt på slike piller når det faktisk er helt andre ting som er problemet.)

Ja, ja, da fikk jeg sagt det også :twisted:

Tusen takk for at du tar deg tid til å svare