Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
28-07-07, 11:01 #6
Heia Bittelitt
Vet du, jeg leste en god del om ulike hodepiner i går, og jeg er helt sikker på at jeg lider av flere typer hodepine - bl.a. har jeg en egen type hvis vi får det varmt, litt over 20 grader ca. Men nå har jeg vel sabotert hele denne tråden med hodepine, lurer på å lage en egen tråd om smerter og hodepine, for jeg tror alt har sammenheng, også med hormonene - jeg er HELT overbevist! ;)
Forresten så hjelper trening en del på meg, før hadde jeg i flere år nesten hodepine hele tiden og det gikk til uante høyder - så ille og ofte blir det sjeldent nå, selv om jeg de siste par månedene har vært veldig plaget. Og jeg leste også i går at trening blir anbefalt ved migrene, som ved spenningshodepine - men man må jo gjøre det før, for ingen orker å trene når de fæle greiene slår til. Og da er jo ikke bare trening som er viktig, men det å strekke ut nakkemuskler m.m.
Og ang medisiner - fikk advarsel på apoteket om at jeg ikke måtte ta Maxalt - migrenemedisinen mer enn 8 dager i måneden, da kunne den fremkalle mer hodepine.
Oi - en verden uten smerte - det må vi håpe på ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Av Trude i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 87Siste melding: 18-08-13, 22:04 -
Jeg fikk Fibromyalgi-diagnosen for snart 25 år siden, mens jeg fant ut av stoffskifte
Av Tove Liz i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 23Siste melding: 14-10-11, 00:40 -
Diagnosen lavt stoffskifte siden 2007
Av Oppognedform i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 110Siste melding: 19-09-11, 12:29 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte i 2003
Av Tilte i forumet Lavt stoffskifteSvar: 35Siste melding: 25-01-09, 13:21 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker