Skal si jeg kjente meg igjen i det du skriver. Jeg var nettopp hos endokrinolog på SUS. Der fikk jeg vite at de var veldig opptatt av tall og holdt seg veldig til dem. Mine tall var hun ikke fornøyd med i det hele tatt for TSH var altfor lav. Så prøvde hun å å sylde alle mine stoffskiftesymptomer over på epilepsimedisinen jeg bruker. Merkelig at jeg blir litt bedre av Armour da, når det liksom skal være bivirkning av medisiner jeg bruker hver dag. Da jeg fortalte om blødningen jeg hadde hatt sa hun at det ikke hadde med stoffskiftet å gjøre, men for sikkerhetsskyld skulle hun slå det opp i en bok hun hadde og gjett hvem som hadde rett? MEE!! :twisted: Det er nok rett som jeg har hørt at de kun er flinke på diabetes. På venterommet var det kun informasjon om diabetes og ingen andre indremedisinske sykdommer.

Jeg vil råde deg Annema til å prøve å komme til endokrinolog på Aker er det ikke der de er flinke. Dine verdier hadde i allefall vært for lave for meg. Jeg ville prøvd selvdosering som n´Finn foreslår uten å si noe til legen , da blir du sikkert bare sett på som en vanskelig pasient. Lykke til.