Ja, ft3 og TRAS hvis de vil terpe på hyper.
Jeg kan ikke se noen holdepunkter for hyper her. Og du har jo rom fr å prøve en øyere dose med levaxin siden det anbefales en TSH under 2 når man har antistoffer. (www.thyroidmanager.org, samt tyske anbefalinger, tyske leger)
Jeg tviler de vil prøve en høyere dose levaxin på deg siden de mente en TSH på 1,1 er hyper der i gården....
Du trenger kanskje liothyronin i tillegg men det er vanskelig å si uten ft3-prøver. Hvis ft3 er under 50% så burde du prøve det.

ACTH sender signaler om cortisol, ikke om noradrenalin, man tar alltid en samleprøve med urin for å sjekke om det er unormalt mye katekolaminer (les: sjekker for feokromatozom) Les mer om prøvene på hormonlabbens sider på www.aus.no .
Hvis man har lavt ACTH kan det komme av en svulst som sender ut cortisol og adrenalin fra binyrene og det er samleprøven med urin man bruker da.
Jeg vet om flere med blodtrykkstigning og hjertebank som ikke har fått noen brukbar diagnose. en jeg vet om har bare fått en psykiatrisk diagnose.....hun er kvalm også og har lavt cortisol. Men ACTH hos henne er lavt...derfor ingen diagnose for addison, enda hun har brune pandaøyne.
lavt cortisol kan også forårsake adrenalin--anfall men da er ACTH høyere Det er mange so sliter med å få diagnoer for slike sjeldne ting og endokrinologene vil bare diagnostisere de helt opplagte tilfellene og selv de med komplett addsison tar det mange år å få diagnose.

La oss håpe de ordner de riktige prøvene.

Ã…, en ting til, det fins noe som heter dysautonomi, hvor man kan få blodtrykkstigning og hjertebank osv. Noen har fått denne diagnosen, i utlandet.
Men det kan også være end el av symtpomene ved ME.