Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
05-04-07, 12:39 #8
I tyskland har noen lab senket øvre grense for TSH til 2,12. Jeg synes det er på rett vei.
Her i Norge har mange lab en øvre grense å 4 fremdeles, og noen enda høyere. Når man da har symptomer og en TSH på 2,5 (slik som jeg hadde), sier de at det umulig kan komme av lavt stoffskifte (det fikk jeg høre).
En ny øvre grense på 2,12 sik som i tyskland ville være et skritt på riktig vei synes jeg.
Og det er også alle dem som har en blanding av blokkerende og stimulerende TRAS hvor TSH vil være enda lavere. Det er et annet kapitel.
Hvis vi bare sier at blodprøvene er irrelevante, kommer vi ingen vei tenker jeg.
Da måtte vi hatt en mengde osteopater i Norge, i Amerika er man enten doctor og medicine, MD, tilsvarende vanlig lege her, eller DO, doctor of Osteopathy, samme antall år på legeskolen men helt andre skoler, og de gjør samme jobben, men ser på helheten. de har lov å se bort fra enkeltblodprøver og ser på helheten. De er dem man skal gå til i USA hvis man har en TSH innefor normalen men symtomer.
I mangel av DO-leger som vi kan gå til her, må vi slite med dem vi har.
Lignende tråder
-
Hei! Ny på medisiner!
Av Orca i forumet PresentasjonerSvar: 10Siste melding: 11-10-10, 21:49 -
Medisiner og tannhelse
Av enja i forumet Lavt stoffskifte og amalgam («kvikksølvplomber»)Svar: 3Siste melding: 10-03-10, 22:31 -
Tras på 1; I grenseland? Eller negativ?
Av Marina73 i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 3Siste melding: 01-06-08, 08:39 -
Farlige medisiner
Av Stina i forumet Nyttige linkerSvar: 21Siste melding: 03-07-07, 04:51 -
Hva betyr det at anti tpo er negativ?
Av wensiesv i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 10-10-05, 11:46

Svar med sitat

Bokmerker