Viser søkeresultater 1 til 3 av 3

Tråd: hukommelse

Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    ålesund
    Meldinger
    29

Standard hukommelse

Hei
    Jeg har fått påvist knute struma, og i den forbindelse har jeg nå vært sykemeldt i 1 mnd. pga utmattet, jeg gråter har humømr svingninger, og jeg gruer meg til å gå tilbake til jobb for jeg føler meg ikke i form, enda og orker ikke å sitte og gråte på kontoret mitt for "ingen "ting.
    Jeg merker og at jeg ikke tåler så mye stress, eller mange baller i luften, det værste er at jeg har ebgynt å bli glemsk !!!!!! jeg glemmer ting og jeg husket ikke bank konto nummeret mitt her om dagen, og jeg prøvde i 3 dager å huske det men ikke søren!
    jeg var nede i baken og skulle bestille nytt kort, og det skulle gå greit, men tenket at jeg skulle sjekke om det var ette annen nummer jeg hadde. nå etter 1 uke VAR det ett annen nummer på koden min, en som jeg har brukt i 6.mnd.....dette er ikke så bra, har noen andre erfaringer med dette, det er og mange andre ting jeg ikke husker.
    Legen mente at jeg skulle prøve antidepressiva, men forstår at en blir likegyldig og sløv av dette, det er jeg nok fra før, men slipper muligens humør svigingene da. Hva hvet dere om Seoronin og Mellatomin stoffer i hjernen når eg har stoffskifte sykdommer, det er hormoner dette og, og kan føre til depresjoner..

Sofus

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Hei Sofus

Det med å glemme slikt er et helt vanlig symptom. Selv kaller jeg det Alsheimer-Light. Jeg kan glemme de utroligste ting og er ikke alene om det. For meg har det blitt litt bedre etter jeg startet med medisiner, men langt i fra slik jeg var før. Det er skrevet en god del om hukommelse her på forumet. Hvis du søker på det tenker jeg du får enda mer informasjon

Hos meg roet de følelsesmessige utslagene etter et par måneder på Levaxin, så du skal se at det ordner seg etterhvert det også.
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

baremei Gjest

Standard

Tilstanden er vanlig for ubehandlet hypo, og har til og med et navn: pseudo-demens.

Det blir bedre bare behandlingen er riktig, men det tar tid.

Lignende tråder

1. Hukommelse
    Av Hsn i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 19
    Siste melding: 09-05-10, 20:23
  2. Hørsel, syn, luktesans og læring/hukommelse
    Av ninus i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 15
    Siste melding: 09-04-07, 15:00

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn