Viser søkeresultater 1 til 10 av 54
Threaded View
-
29-10-06, 13:41 #8
Forslag:
Hvis du fremdeles har tilknytning til Norge, og hvis du finner en lege i Norge som er villig til å foreskrive deg Armour på registreringsfritak, så tror jeg du kan komme i havn.
For hvis man skal reise til utlandet skal man ha med seg bevis fra lege/apotek på at den medisinen man har med seg er foreskrevet av lege. Tror ikke Danmark kan nekte deg dette da.
Men det krever kanskje at din bostedsadresse er i Norge, så det blir vel en smule tungvint. Men hvis du i alle fall begynner der, så kanskje du kan få til en avtale med tollvesenet i Danmark eller noe. At du bare henter med deg medisinen i Norge og så tar den med deg hjem til Danmark. Vi kan jo egentlig forflytte oss ganske som vi vil over landegrensene i de skandinaviske landene, så vidt jeg vet.
Alt hva jeg kan komme på her og nå, i alle fall.
Lykke til ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Ulike medikamenter for lavt stoffskifte ?
Av i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 2Siste melding: 29-01-09, 11:16

Svar med sitat

Bokmerker