Viser søkeresultater 1 til 5 av 5

Tråd: Søvn ?

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard Søvn ?

Idag sov jeg ekstremt lenge og jeg føler jeg var borte assa at jeg bare våknet og husker ingenting :,(

Jeg hører aldri katten vår heller da den skal inn så samboern min må slippe han ut og inn da jeg sover hører jeg ikke noe og er helt borte. Jeg hører katten da jeg er våken da må le av det men :O)

Synes det er ekkelt da nesten som man blir redd for og sove igjen tenk om en gang jeg ikke våkner igjen for kroppen bare ikke mer :,(

Jeg kommer meg aldri til legen eller får somlet meg til og ringe ditt :,(

Jeg tar feil av datoer nå hele tia synes det er fælt vet hvilken dag det er men datoen og gud jeg hater tall :,(

Jeg føler meg mer død en levende for tiden og Utkjørt eller utmattet vondt under øynene føler meg konstant sliten og ekkel :( Tenker mye og vil liksom ikke ha det sånn heller da :,(

Klemz
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Jeg opplevde noe av det samme før jeg fikk diagnosen. Det føltes som om at hvis jeg sovnet da ( det skjedde en enkelt dag) så ville jeg ikke klare å våkne igjen, og jeg måtte kjempe meg ut av søvnen. Ellers når jeg er skikkelig dårlig så tenker jeg av og til på hvordan i all hverden jeg skal klare å stå opp.

Levende død føler jeg meg ofte når jeg er dårlig og det er en beskrivelse jeg bruker til legen min for å forklare hvordan jeg har det og det virker faktisk kanskje en idé for deg også.?

Når det gjelder legen så må du nok bare bestille tid. Det høres ikke ut som om du har det særlig bra n¨å.

God bedring.

Klem Cathrin

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Jeg skal prøve og få bestilt en time jeg er ikke bra nå for tiden så det ska jeg prøve på

Kansje må jeg si til legen jeg er mer dø enn levende kan hjelpe jeg får prøve det skader ikke ivertfall

Takker for svar

Klemz
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Aug 2006
    Meldinger
    233

Standard

hei lilja og cat.
    sååå godt å høre ar det er fler som sliter med tretthet,og det med hukommelsen.
    TALL ja,det er stort problem for meg,flaut å være så trett,og nesten aldri huske datoer,kan huske mye annet,men datoer er nesten håpløst.husker ikke når jeg gjorde hva når folk spør,husker hva jeg gjorde,men ikke når.ikke om det var igår,på mandag osv.
    tåler lite at mannen min fleiper om dette,er jo så hårsår vet dere,og så irritabel,føler at betablokkene blir humørpiller på en måte,hvis jeg glemmer de,blir jeg skikkelig irritabel,og føler ett slags trøkk på hjertet,greier ikke puste med magen,bare brystkassen.
    Jeg føler at jeg må følge nøye med på ting og tang selv, legen gjør lite uten at jeg pusher på han. Jeg må liksom SELV fortelle hva jeg vil han skal gjøre...
    Jeg må selv påpeke avvikene osv, dette gjør det litt vansklig å stole på legen, for JEG går jo til HAN for å bli trygget på sykdommen.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Nøtterøy
    Meldinger
    103

Standard

Kjenner meg godt igjen. Jeg er også ekstremt trøtt, og for ikke å snakke om hukommelsen!

Tidligere følte jeg meg kvalm hvis jeg sovnet på dagtid, og det tok mange timer før jeg "ble meg selv", nå derimot kan jeg godt legge meg ned når som helst (ikke så ofte jeg får det til med minsten på 7 måneder men...).

Hukommelsen er et kapittet for seg. Tidligere så jeg på meg selv som oppegående og trengte sjelden skrive ned datoer/tider osv. Nå må alt ned på papiret. Har du glemt noe og blir minnet på det husker du det som regel også, men nå er det ting som er helt borte.

Har tatt ny dose av Levaxin i en og en halv uke nå, håper jeg snart merker bedring.

Lignende tråder

1. THS-verdier og sliter med søvn
    Av Lotta i forumet TSH
    Svar: 21
    Siste melding: 11-11-08, 18:37
  2. Søvn og søvnsykdommer..
    Av Anne Ma i forumet Nyttige linker
    Svar: 1
    Siste melding: 12-06-06, 14:29

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder