Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
Tråd: Psykiske symptomer
-
07-06-06, 12:46 #11
Bra det.

Vi trenger hverandre i dette trege forferdelige helse vesenet! ;)Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
07-06-06, 20:01 #12
Hei Elise,
Opprinnelig skrevet av elise
Du må være ny her på forumet eller er det jeg som ikke har fulgt godt med? Jeg har to tenåringer midt i eksamensinnspurt og pc'en er opptatt hele tiden. Har derfor vært lite inne her i det siste.
Har du hatt Graves lenge? Har du kjertelen intakt?
Når det gjelder det du beskriver så kan jeg bare bekrefte at jeg har vært gjennom alt sammen. Jeg har gått på Neo-Mercazole siden desember og kan fortelle at formen har variert hele tiden. De siste par månedene har FT4 vært innenfor normalområdet,men det har ikke jeg. Det er mange symptomer som fremdeles er tilstede, men de blir svakere og varer kortere tid. Det er faktisk et lys i tunnelen
Det som er litt merkelig nå er at de dårlige dagene føles nesten verre nå enn før. Kontrasten til de virkelig gode dagene er blitt så stor at når en skikkelig minusdag kommer så blir jeg ganske fortvilet og tror at nå er det på an igjen, men så går det faktisk over - jippi!
Gled deg.... det går framover ..... langsomt...... opp og ned..... fram og tilbake.....etterhvert nesten bare fram....... 8)Desember 05: Graves. April 08: Radioaktiv jodbehandling. Nå lavt stoffskifte.
Lignende tråder
-
Psykiske symptomer og lavt stoffskifte
Av Maxern i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 9Siste melding: 25-10-08, 10:27 -
Symptomer?
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 07-11-06, 20:12 -
Symptomer
Av Henriette i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 06-09-06, 07:53
Svar med sitat
Bokmerker