Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Bra det.
    Vi trenger hverandre i dette trege forferdelige helse vesenet! ;)
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    344

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av elise
    Hei brits.

Jeg har også graves, begynte med medisinering i mars. Den siste tiden har vært vanskelig, har vært veldig psykisk labil, grått mye, vært sur, sliten, deppa og lei meg. Var redd verdiene mine var i ubalanse, så tok kontakt med endo'n min, og fikk tatt prøver. De var ok. Hadde ny samtale med han etter at resultatene kom, og han avviste helt og holdent at min ustabile psyke og slitenhet kunne ha noe med stoffskifte å gjøre siden prøvene var så fine....Han mente (uten å kjenne meg) at det var noe annet i livet mitt som hadde ført til denne slitsomme perioden. Det var en vanskelig samtale, leit å ikke bli trodd. Jeg kjenner jo meg, livet mitt og kroppen min best selv. jeg spurte han om ikke de store omveltningene i kroppen hormonelt kunne gjøre meg sliten, men dette avviste han også, jeg burde ha vært i toppform mente han. Hvis dette er å være i toppform, så trivdes jeg mye bedre som hyper...
    Hei Elise,

Du må være ny her på forumet eller er det jeg som ikke har fulgt godt med? Jeg har to tenåringer midt i eksamensinnspurt og pc'en er opptatt hele tiden. Har derfor vært lite inne her i det siste.

Har du hatt Graves lenge? Har du kjertelen intakt?

Når det gjelder det du beskriver så kan jeg bare bekrefte at jeg har vært gjennom alt sammen. Jeg har gått på Neo-Mercazole siden desember og kan fortelle at formen har variert hele tiden. De siste par månedene har FT4 vært innenfor normalområdet,men det har ikke jeg. Det er mange symptomer som fremdeles er tilstede, men de blir svakere og varer kortere tid. Det er faktisk et lys i tunnelen

Det som er litt merkelig nå er at de dårlige dagene føles nesten verre nå enn før. Kontrasten til de virkelig gode dagene er blitt så stor at når en skikkelig minusdag kommer så blir jeg ganske fortvilet og tror at nå er det på an igjen, men så går det faktisk over - jippi!

Gled deg.... det går framover ..... langsomt...... opp og ned..... fram og tilbake.....etterhvert nesten bare fram....... 8)

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Psykiske symptomer og lavt stoffskifte
    Av Maxern i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 9
    Siste melding: 25-10-08, 10:27
  2. Symptomer?
    Av Hsn i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 9
    Siste melding: 07-11-06, 20:12
  3. Symptomer
    Av Henriette i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 3
    Siste melding: 06-09-06, 07:53

Bokmerker

Regler for innlegg