Viser søkeresultater 1 til 6 av 6

Tråd: Uren hud

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    39

Standard Uren hud

Jeg har lavt stoffskifte. Og i forbindelse med at jeg ble syk fikk jeg store problemer med uren hud i ansiktet, på hals/brys og på ryggen (vabler med små betente kviser oppå - dette klør og er irritert). Jeg bruker derfor oxitytral (antibiotika) for å holde kvisene i sjakk. Jeg er fin i huden så lenge jeg tar oxitytral. Disse tabelettene har jeg snart gått på i to år - og legen min vil at jeg skal slutte å bruke dem. Jeg er redd jeg skal få stygge arr. Og dessuten er det ikke morsomt å se ut som en svært kvisete tenåring når en er 34 år.
    Legen min er ikke så ivrig på å finne ut årsaken til problemet - og jeg har ikke vært sikkelig utredet.

Er det noen her som har det samme problemet? Hva kan være årsaken til dette? Og finnes det råd??

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Jeg får noen jævlige kviser på ryggen - eller rett under nakken da.
    Og det er et varsel om at dosen er for lav ! Nå har jeg økt den og de er påvei bort !
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    39

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Hordaland
    Alder
    66
    Meldinger
    802

Standard

Kviser henger ofte sammen med Hashimotos, har jeg lest på sidene til Mary Shomon.

baremei Gjest

Standard

Jeg hadde tenåringshud/pizzatryne i årevis som ubehandlet, men nå, etter at jeg begynte på Armour og fant tilnærmet optimal dose (det har tatt en tre års tid, da, med en solid og lang krasj pga for rask økning i mellomtiden) har hudet blitt mye bedre.

Det skal sies at jeg endelig har funnet hudpleieprodukter som passer min hud, etter å ha prøvd meg arm og blakk på "alt som finnes" av det beste av det beste. Det er nok også medvirkende til bedringen.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Hordaland
    Alder
    66
    Meldinger
    802

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av kris
    Kviser henger ofte sammen med Hashimotos, har jeg lest på sidene til Mary Shomon.
    ...og når jeg bare får tenkt meg om henger det visst sammen med binyrebarkproblemer også, i følge det jeg har skrevet på min egen side... ;)

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn