Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Hybrid View
-
23-05-06, 09:58 #1
Skulle vært Endo du N`Finn!! Var på ett stoffskifte møte igår, og det var hvertfall det Endoen sa der. Og det var nesten de samme veridene på eksemplet som ble nevnt der. (sånn ca hvertfall) Og han sa att hun nesten helt sikkert var underdosert.
Opprinnelig skrevet av n`Finn
Og med det samme jeg sitter her, kan jeg jo skrive litt av det han sa om emnet, Hypo/graviditet/dose-økning/kontrollprøver også!!
Før en bør bli gravid bør TSH være på 0,5-2. Og en skal øke Levaxin dosen allerede fra dagen en planlegger å bli gravid.Fosteret starter ikke å produsere Thyroxin før v 12-14 uker.
HVIS MOR FÃ…R FÃ…R LITE MEDISINER UNDER GRAVIDITET, KAN BARNET FÃ… LAVERE IQ, OG DET BLIR MÃ…LBART V 5/6 Ã…RSALDEREN.
Og det var en skikkelig smell for meg som har en tass på 2 og som fikk beskjed av legen att det ikke var nødvendig å øke dosen i det hele tatt under svangerskapet.
Og en skal til kontroll hver 4-6 uke under hele svangerskapet. Og en skal og så til Endokrinolog!!
Og ang å øke dosen og ta kontrollprøver utenfor svangerskap, så mente han att det tar tid for stoffskifte å stabilisere seg så en trengte ikke å ta kontrollprøve før etter 6-7 uker etter dose-økning.
Og att du hadde antistoffer på over 1000, om jeg ikke tar feil da så har du Hashimoto.
skulle tru noen hadde putta på meg pairpenger idag gitt!!!!
Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
Lignende tråder
-
dårligere prøveresultater men god form??
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 16-02-07, 20:39

Svar med sitat
Bokmerker