Uffda har du det så vondt Stina. Jeg vil ikke at du skal dø :,( Du er et fint menneske og mange er glad i deg husk det da

Jeg hater mitt liv jeg og men hvem lager det livet jo jeg selv det er meeeeeeg som ikke klarer noenting. Man trener og trener kansje til man stuper og det funker ikke går ikke ned selv om jeg har holdt på leeeeeeeeeeeeeeenge nå. Hva menes med undermedisinert? At man tar for lite medisin? Men hvorfor klarer ikke legen sette rett dose på folk da og jeg føler meg ikke noe bedre av den dumme Levaxin. Jeg hadde en periode og som jeg har sagt før da jeg ikke brukte de og det var da samme da og økt dose men nei ikke bedre. Da vil man dø for da man ikke ønsker være som det den boken jeg leser som heter Hypotyreosen ig meg HUN ER LAT sa folk
HUN ER DEPRIMERT mente ekspertene MAKTLØS var ordet skrevet av Audhild Løhre

Jeg vet jeg er ikke overvektig da men man ser at man er større enn man er en FLODHEST eller mye større PAAAAAANG man kansje sprekker men jeg vet at jeg overdriver det bilde der jeg vet men det har blitt værre det bilde det var ikke så ille før men nu er det liksom rart :,( Og det er ikke noe godt tegn :,(