Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
03-05-06, 01:01 #9
Ja, det var jo kanskje enda verre. Får dem på, men ikke av.
Og nei, jeg spiser ikke for lite. Har jo alltid spist sånn og sånn, men når jeg sluttet og røyke for noen år siden, ble jeg samtidig mye verre i stoffskiftet (er min teori, for jeg fikk ingen gunstig effekt av ikke å røyke - tvert imot, kunne nesten ikke puste +++). Har da spist samme type og mengde mat i mange år. Nå i de siste 1 1/2 årene har jeg spist mye mindre, og har gått ned 10 kg (bortsett fra hva jeg har lagt på meg de siste par månedene som jeg har tilbragt i senga da). Trener også moderat. Så alt det derre burde være OK. Nei, det er nok det med stoffskiftet, enten medisinering eller temperatur og/eller noe annet. Men jeg må jo innrømme at jeg ikke er flink med å finne ut av hva som inneholder langsomme karbohydrater da. Grenser for hvor mye jeg orker å holde styr på.
cathrin, huff stakkars deg. Kjenner meg godt igjen. Man har noen fine plagg man så gjerne skulle passe, men dessverre er det ikke alt som kler en mengde flesk. Sort og sort er visst best ;)
Sonja. Du vet vel hva du skal si hvis noen sier du er tykk? Ja, jeg er feit og du er dum. Jeg kan slanke meg.... Den er jo så gammel at du har nok hørt den. Men det verste med oss er jo at vi ikke klarer å slanke oss, som oftest.
Men jeg har tenkt på noe annet når jeg har vært fly forb.... Hvis noen da hadde sagt til meg at jeg var feit da, så hadde jeg svart at: Ja, det er jeg, men jeg er i alle fall ikke feit mellom ørene. Hmm... Godt jeg har sluppet å si det da ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte og overvekt
Av Maxern i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 13Siste melding: 25-10-08, 07:58 -
Lavt stoffskifte og overvekt
Av Laila K i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 7Siste melding: 28-06-07, 22:01 -
Nettmøte om overvekt og lavt stoffskifte!
Av Sonja Midtlien i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 10Siste melding: 16-03-07, 10:53 -
Komplikasjoner ved overvekt
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 0Siste melding: 07-07-06, 01:27

Svar med sitat
Bokmerker