Dessuten står det her http://www.matoghelse.no/index.php?id=309835:

"De stedene som har lovbestemt tilsetning av fluor til drikkevannet, bruker vanligvis omkring én del fluorid til en million deler vann, hvilket betyr at man lett kan få i seg flere mg fluor per dag. For mye fluor kan gi varige flekker på barnas tenner, og i Japan har man funnet at så lave konsentrasjoner som 0,6 mg/liter"

Ingen skal fortelle meg at en fluorskylling morgen og kveld og/eller tannkrem kommer i nærheten av disse dosene her.

Bare for å ha sagt det: jeg kan ikke nok om fluor til å mene hverken det ene eller det andre, men disse artiklene tar jo helt av og snakker ikke om dagens tilstand, men om "forskning" for mange tiår siden og om helt andre mengder enn vi får i oss i dag.

Og å snakke om at fluor bør vekk fordi "små barn kan fristes til å spise for mange fordi det smaker søtt og godt" er tull - det gjelder mors fargerike p-piller også - de skal oppbevares utenfor barns rekkevidde. Det skal C-vitaminene også. Og flaska med Plumbo.

Ã… bruke det som argument MOT fluor faller på sin egen urimelighet.

Kjenner jeg blir litt hissig her - dette blir for dumt. Kan hende andre rapporter er mer saklige, og da skal jeg tro på dem, men DETTE holder ikke.