Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Threaded View
-
23-08-18, 10:25 #3
Sv: "Lei av å være sliten?"
Åh, nej!
Inger Forbes nøjes åbenbart ikke med det indenlandske bogmarked, men også nordmænd skal nu velsignes med denne bog?
Endnu temmelig (forstemmende) påvirket af at opdage, og undersøge bogen «Sunn Skjoldkjertel» af den clairvoyante forfatter Anthony William, der skrev en bog for stofskiftesyge dikteret af guddommelige engle - finder jeg ud af, at endnu en 'stofskiftebog' havde ramt det norske marked for stofskifte-forretning - bogen "Lei av å være sliten?", Inger Forbes' norske udgave af den danske 'Få styr på dit stofskifte' vi skrev om her for et par år siden.

Lei av å være sliten?
Få ny energi med balanse i stoffskiftet!
"Den utbredte stoffskifteproblematikken gjør at overraskende mange føler seg slitne – denne boken forklarer hva som kan være årsaken og hva man kan gjøre med det når den gir en enkel og grundig forklaring på et vanskelig og komplisert tema. Dette er boken for deg som vil vite hva du og dine kan gjøre for å få et bedre liv med mer energi!" What ?!
På forlagets hjemmeside anbefales bogen af Karin Hvoslef med disse ord:
"Endelig en saklig, informativ og vidtfavnende bok , skrevet av en kvinne som selv kjenner problemene, og som valgte å dykke ned til kunnskap om utfordringer og løsninger, og som har kommet opp med en bok full av saklig, praktisk og nyttig informasjon om et merkverdig komplekst emne."
Til det kan jeg kun sige, at man skal være varsom med at anbefale det, der kan bringe én selv i fare for at blive afsløret som måske ikke så vidende, som man selv går og tror? Specielt ikke, hvis man selv lever af at skrive bøger om kost, og ellers lever af at kostvejlede levende klienter.
Hvis Karin Hvoslefs kostvejledning er lige så omhyggeligt renset for jod, som Inger Forbes' bog "Lei av å være sliten?", Karin Hvoslef så rosende omtaler - er det temmelig sandsynligt, at lige som Inger Forbes's bog, heller ikke Hvoslefs kostvejledning kan holde hvad den lover...
Selvfølgelig mener også jeg, at kosten er 100% med-afgørende for bedringen af lavt stofskifte - men ikke en lav-jod-kost, eller kosten der underprioriterer jodrige fødevarer.
Såvel "Få styr på dit stofskifte" som "Lei av å være sliten?" er vildledende bøger, med vildledende omslag, der vækker urealistiske forventningter.
Heller ikke kan disse bøger anbefales til de sygdomsfrie, der blot ønsker at sikre dem mod at blive ramt af lavt stofskfte senere i livet, fordi forfatterinden konsekvent udelader at omtale redskaber - uundværlige at have kendskab til, før det overhovedet er muligt at få styr på sit stofskifte...• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 89Siste melding: 06-11-11, 22:27 -
Få styr på dit kolesterol, på den sunde måde.... uden statiner
Av rexxy69 i forumet KolesterolSvar: 5Siste melding: 09-06-10, 14:40 -
Bogen om Lavt blodsukker (Hypoglykæmi)
Av Anisa i forumet BiblioteketSvar: 4Siste melding: 19-08-09, 22:29 -
Bogen om insulinresistens
Av Anisa i forumet BiblioteketSvar: 2Siste melding: 18-08-09, 21:11 -
Bogen om insulinresistens
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte, insulinresistens og PCOsSvar: 2Siste melding: 18-08-09, 21:11

Svar med sitat

Bokmerker